Good job

Blev inget jobb idag. Det ställdes in igen..
Men jag var duktig och gick till stadsbiblan efter psykologin och pluggade inför Högskoleprovet:). Satt där i nästan 2 timmar och därefter gick jag till körskolan och gjorde 4 teoriprov. Nu är jag godkänd på alla deras prov, skönt! :D

Jag kom hem strax efter 6 och åt mat, sen deckade jag på soffan framför TV´n.
Jasmine och Nicole skulle egentligen komma över men jag är så jävla sömnig så det hade bara blivit tråkigt för dem.. och mina föräldrar ska snart sova så vi hade blivit tvungna att vara tysta.


Vet inte var jag har lagt min mobilsladd heller, så jag kan inte lägga in bilder nu..
får gå och leta efter den sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0