friday it is

För en halvtimme sen var jag och solade på solariet här i Oxie. Har inte varit där på länge så jag märkte att de har höjt priserna.. tråkigt!

ska hoppa in i duschen snart, och kl 5 ska jag vara på Centralen för att hämta upp min bror som ska vara här över helgen hihi:D



Sofia om frågor?:
har du syskon och hur gamla är dom?
SVAR: Ja jag har ett syskon! En storebror som fyller 27 i år. Han bor inte här hemma utan han jobbar som tandläkare i en annan stad höhö. Världens bästa bror<3.

använder du någon speciell produkt för ditt lockiga hår?
SVAR: Till mitt lockiga hår använder jag faktiskt inga produkter. Så fort jag kommer ut ur duschen så borstar jag genom håret, handdukstorkar det lite, och därefter låter jag det lufttorka.
Lockarna som ni ser på alla bilder är alltså "naturliga". Mitt hår blir så när jag har duschat haha.
Till min födelsedag fick jag en volymsmousse-spray från Jasmine som jag använder ibland i det blöta håret. När håret därefter har torkat så får jag lite extra volym i håret.



kan du inte spela in fler videos där du sjunger, du sjunger skiiiiiit fint!:D
SVAR: Tack för komplimangen först och främst! Jag kommer definitivt lägga upp fler videos. Måste bara lägga ner lite tid på att hitta bra låtar att sjunga osv. Ni får se någon video i veckan:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0