cheeeeesecake <3

Jättesömnig..

Körde hem till Jasmine för några timmar sen. Och där var även Rebbe (rebecca alltså haha). Vi satt och pratade lite och sen körde vi in till "centrum" för att hitta något fikaställe.

Först parkerade vi på Davidshall, men sen märkte vi att det inte fanns någon sol på uteserveringarna, så vi körde vidare mot Lilla torg istället:). Det blev Pronto! Jag har inte varit där på snart 2 år, och efter att ha ätit deras cheesecake så kommer jag definitivt gå dit snart igen!! haha. Det var den godaste cheesecaken jag någonsin ätit!!
Jag och Jasmine fick dock lite ångest när vi insåg att vi precis hade ätit en liten kakbit som kostade runt 45 kr? hahah. (Vi kollade aldrig priset innan vi köpte den alltså). Men men, lyxig mat kostar! :D

Efter fikan gick alla hem till sig:)
Ska vila lite nu och därefter FÖRSÖKA plugga lite..


Kommentarer
Postat av: Angelica P

sv. Hahha ja den va god men tyckte också att den va lite för mycket :/

2010-04-25 @ 11:53:28
URL: http://angeliicap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0