AHHHH så jobbig dag

Idag har jag varit lite sådär .. borta!! haha.
Var och fikade med Nicole och Jasmine på Grafitti idag. Jag beställde dock ingenting, för jag kom dit lite senare än dem. Jag brukar alltid vara den som är i tid haha, det är typ mitt "kännetecken". Men de senaste gångerna har jag aldrig kunnat passa tiden haha.. jag lyckas alltid hitta något som jag måste göra i sista sekund =/.

Okej i alla fall..
Efter fikan körde jag mot min magdans, och på vägen köpte jag en hamburgare på MC för jag var svinhungrig! Hade inte ätit något sen min frukost, och jag behövde äta något för att klara mig genom dansen.

ANYWAY! Jag kör till parkeringen vid magdansen, tar fram 5 kronor och går och trycker ut en parkeringsbiljett. När jag var påväg tillbaka till bilen så började jag titta på min klocka, och plötsligt så börjar min hjärna arbeta.. Jag börjar ju för FAN inte dansa förrän kl 6 ?!?! Varför trodde jag att jag började kl 5? Det är ju inte första gången jag ska på magdans haha.
I alla fall.. jag blev SKITSUR och åkte hem! Först och främst tryckte jag ut en parkeringsbiljett i onödan (okej det är ändå bara 5 kr). Och för det ANDRA så åt jag en hamburgare i onödan. Vi hade ju sån skitgooood mat hemma..

Jaja, körde såklart tillbaka till dansen därefter.. snart är det uppvisning! yey

puss på gumpen nu ska jag se på tv


irrrrrrrriterad


Kommentarer
Postat av: marina

hahaha! känner igen mig, har hänt mig förut också, men när jag skulle till skolan så har jag "råkat" komma fram en timme tidigare, och så har man stressat med frukost och att hinna med bussen, ajja haha :D i know how u feel girl!

2010-05-04 @ 22:17:41
URL: http://marinaadriana.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0