aceeeeetooon? where u at?!

Har nyss varit och dansat, eller inte nyss nyss, utan för en timme sen haha.
Kom hem för snart en timme sen.
Idag gick dansen jättebra! 2 lektioner till och därefter blir det uppvisning höhö.

Imorgon ska det bli fiiiint väder i Malmö, så jag ska nog ut och fika med några vänner. Därefter har jag dans kl 5.

Mitt nagellack ser förjävligt ut och jag hittar inte min aceton?! Jag frågade mamma ifall hon har sett den, och ja det hade hon. Hon har till och med tagit slut på den. Skitbra, kunde hon inte ha sagt det lite tidigare? Hade hunnit gå och köpa en ny då. Hatar när sånt händer!
Nu måste jag fixa naglarna innan jag ska ut imorgon istället.. blö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0