Wihoo!

Har varit i stan hela dagen.
Först på AF för ett kort ärende.
Sedan stan med Jasmine, Dajana, Rebecca och Nicole. Vi fikade osv. Det var längesen alla träffades och bara snackade och hade det mysigt  :).
Min mamma kom också förbi eftersom hon redan var i stan. Och jag hade lagt undan en skitsnygg skinnjacka som jag hade tänkt köpa imorgon, men eftersom mamma redan var i stan så köpte vi jackan direkt :D. Tack mami! Älskar svarta skinnjackor, det är såå hetttttttt!!



Är glad att jag köpte den i storlek 36. Den sitter inte jättetajt, vilket många jackor i storlek 36 kan göra (på mig alltså). Hoppas bara att den inte töjs ut alltför mycket, för just nu sitter den helt perfekt. Jag vet ju att skinnjackor anpassar sig efter kroppens form. Så vi får se..

Sen hade jag min fjärde och sista lärarledda teorilektion på körskolan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är jackan svart och lila? Ser nämligen ut som det på bilden:S?

2009-09-09 @ 22:23:02
Postat av: ajnaz

Nej den är helt svart. Blixten på kameran påverkade belysningen i rummet bara :)

2009-09-09 @ 23:00:51
URL: http://ajnaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0