Waiting for tooonight

Nä, jag sket i att åka till stan.

Kvällens planer:
Vid 7-tiden drar jag på fest med mina föräldrar. Har tänkt vara där i någon timme, umgås med Pegah, äta osv.
Sen vid 9-10 drar jag för att träffa Jassi och Nicole.
Vi får se vart vi hamnar till slut.
Om det nu skulle bli en katastrof kväll så drar jag tillbaka till festen där mina föräldrar är..

Har nyss plattat håret och valt ut kläder till ikväll:)
Beige shorts och ett svart linne. Och ett par höga pumps från Scorett som jag bara har använt en gång.
Jag kunde knappt gå i dem senast, och jag var med Danne den dagen så han fick hålla i mig så att jag inte skulle ramla hahah, överroligt. Föttiga skor! Men de har inte töjts ut än, så jag måste tvinga mig själv att använda dem även om de gör ont :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0