VMA:s

Ni har blivit dåliga med kommentarer. Vad vill ni veta egentligen? Vad ska jag skriva om? Om ni inte hindrar mig så kommer jag bara babbla på om onödiga grejer.

Igår var jag uppe till kl 5.
Tittade på VMA´s som började kl 2. Sjukt grym show! Jag såg inte hela men jag såg nog det mesta.

En sak som jag blev chockad över var när Taylor Swift vann Best Female Video (eller något sånt) och Kanye West bara sprang upp på scenen och tog mikrofonen ifrån henne och gjorde något riktigt dumt.. 
Beyoncé förstod inte ens vad som pågick och alla i byggnaden blev helt tysta. Stackars Taylor.. hon visste inte vad hon skulle göra.



Jag ville främst se Michael Jacksons Tribute, och sedan uppträdande av Lady GaGa och Beyoncé.

MJ´s tribute var sjuuuuuk!!! Och Madonnas tal fick mig att börja gråta.. IGEN!
Och Janet Jackson var lika grym som alltid, har saknat hennes uppträdanden. Hon är så fantastisk, precis som sin bror.

Lady GaGa var också helt sjuk. Hon är såå bäst!! Diggar henne som fan.

Och Beyoncé.. ja vad kan man säga om henne? Hon är helt enkelt otrolig. Jag ville upp och dansa till Single Ladies så fort hon satte igång haha.

Jag missade tyvärr trailern till Michael Jacksons This is it. Jag såg några klipp i början av showen och ville se mer, men jag kunde inte hålla ögonen öppna. Jag ska ändå se filmen när den kommer ut på bio, så det gör inte så mycket.. LÄNGTAR


Kommentarer
Postat av: sofia

det kanye west gjorde var så otroligt låååååågtttttttt, ohhh

2009-09-14 @ 14:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0