UTTRÅÅÅKAD

Har tittat på 6 avsnitt av Americas Next Top Model nu. Säsong 12 alltså, den som visas på TV3 just nu. I know who the wiiinnneeeer iiiiiiiis! Men ska inte avslöja något.

Det blev ingen utgång ikväll. Jasmine ska upp kl 6 för att fira eid, så det är bäst att hon stannar hemma ikväll.


Men ja.. jag är fortfarande uttråkad! Vad kan man hitta på.. ?
Min energi är tillbaka nu, så jag hade kunnat gå ut och springa en runda. Men det är jättemörkt ute, och att springa ensam ute i Oxie vid denna tidpunkten är ingen bra idé.


Har blivit skit peppad att skaffa körkort!! Nu när man har lärt sig köra så vill man bara skaffa bil och köra runt som ett mongo!!! Längtar som fan tills jag får körkort och bil.. så skönt det kommer vara..

Ska nog ta och läsa lite i teoriboken.. har snart läst ut hela :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0