Trevligt ändå

Nä, det blev ingen utgång ikväll. Främst pga mig. Jag har extremt ont i huvudet, och det kom väldigt väldigt plötsligt. Det dunkar liksom i huvudet så fort jag reser mig hastigt eller när jag skrattar. Jätte obehagligt.
Trots huvudvärken lyckades jag prata i telefon med en väldigt intressant person i 3 hela timmar. Men huvudvärken släppte lite grann under den tiden. Men nu är den tillbaka!! Great.

Det blir en lugn filmkväll för min del.
Är ARG eftersom att Pirates of the Carribean 3 visas på Kanal 5 nu. Och jag har bara sett 1an. Måste se 2an innan jag ser 3an :(. Men är jättefrestad att titta på filmen.. det finns inget annat bra på TV :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0