SVAR TILL ER

Tänkte ta o svara på ett par frågor som jag fått. Ni är jättedåliga på att fråga frågor måste jag säga:). Fråga vad ni vill, när ni vill! Det är delvis därför man har en blogg ju, för att "connecta" med sina läsare.

vad brukar du o dina vänner göra typ?
Allt möjligt! Om det är en tråkig dag så gör vi allt från att sitta hemma o dega, se film, äta mat, gå ut och promenera osv. Ibland går vi ut och äter (fika eller sushi haha). Sen brukar vi också festa såklart.

vem av dina kompisar tkr du ser bäst ut ? , vad e de roligaste du vart me om mm ahahha
Hm. Jag kan ju börja med att säga att ALLA mina vänner är snygga! Ni har ju sett mina bilder! haha.
Och det roligaste jag varit med om?.. det är jättesvårt! Jag skriver det i något annat inlägg om jag kommer på något!

tjänar du pengar på din blogg ?
Nej tyvärr. Men om det finns någon därute som vill betala så är det bara till o höra av sig :D



FÖRRESTEN! Vad tycker ni om att jag ska börja videoblogga?


Min panna ser ju enorm ut. En bild utan smink iaf..
Måste förresten klippa mig snart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

videoblogg är kuuuuuuul! :D

2009-09-22 @ 06:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0