Svar på kommentar!

Anonym om Äntligen HEMMA (hos Jasmine):
hej, vad jobbar du med?Och har du funderat på att plugga vidare eller? Hur ser dina framtidsplaner ut?,kram:)

Svar: Jag jobbar som telefonförsäljare ett par dagar i veckan. Det är mest för att jag ska få lite extra pengar i fickan :)

MINA FRAMTIDSPLANER:

Under det kommande året: Lista ut VAD jag vill studera, och mest ta det lugnt och så. Och om ett par månader vill jag kanske inte bli läkare längre? Man vet ju aldrig om ens intresse ändras.

Fram till dec/jan: Jobba och ta körkort (MITT MÅL!!)

Januari: Plugga 2-3 kurser på Komvux - alltså endast deltid. Vill mest plugga för att ha något att göra, samtidigt som jag förbättrar mina betyg.
Jag vill också jobba, särskilt eftersom jag kommer köpa bil och vill kunna stå för bensinkostnaderna själv.

Till hösten 2010: Ansöka till Apotekarprogrammet i Uppsala och Civilingenjörsprogrammet (inriktning Bioteknik) i Lund. Kommer även att söka till läkare i både Polen och Danmark. Så vi får se vart jag hamnar haha.

Those are my plans. Men vem vet.. de kanske ändras?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0