Svar på era frågor

Krillan<3 om Buss buss och buss:
fin blogg:)

Tack hihi

Anonym om Buss buss och buss:
hejsan vilken trafikskola går du på?


Ericsson City på Fersensväg 5 i Malmö :)

Anonym om Klippning:
Varför klipper du dig inte hos rebecca eller jasmine?
Alltså både Jasmine och Rebecca är skitduktiga frisörer. Har klippt mig hos båda och blivit jättenöjd med resultatet. Men jag har tidigare klippt mig hos Maria också, och jag har alltid blivit nöjd med hennes klippning. Så jag kände för att gå till Maria denna gången också :)

Anonym om Buss buss och buss:
Var jobbar du? :)
Jag jobbar som telefonförsäljare på Norbridge :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjänar man bra som telefonförsäljare?

2009-10-03 @ 22:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0