Sick kväll!

Jag, Nicole och Jasmine förfestade hemma hos Pontus som är en kompis till Nicoles pojkvän. Hemma hos Pontus var en massa folk (okej killar) från Oxie. Men det var längesen!! Jag började komma ihåg anledningen till att jag hade så himla kul här i Oxie när jag var yngre haha.

Sen hamnade vi alla på Choklad , och lite senare kom även alla andra som var på förfesten.
Choklad var skiiiiit fattigt haha. Jag träffade jättemånga bekanta&vänner, vilket var skumt eftersom det knappt var något folk därinne!!
Men jag hade ändå såå kul! Jag dansade så jävla mycket, har saknat det!!
Tracy och Wicky var också där vilket gjorde allt ännu roligare :D

När stället stängde så åkte vi alla till McDonalds i Lockarp. Där fanns bara 2 personer som jobbade, och vi var minst 10 personer som kom in tillsammans hahah. Så ni kan ju förstå att vi satt där ett braaaa tag tills alla fick sin mat.. men det var skitroligt.

Oj, det blev ett långt och onödigt inlägg..
BILDER IMORGON!
Nu ska jag sova för fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0