Rubrik ?

Åhh.. läste nyss Nicoles blogg. Hon ska sola med Jasmine och sen äta sushi. Men jag måste jobba så jag kan inte följa med :( så fattigt.

Ska nog sola imorgon innan min körlektion faktiskt. Känner att jag måste komma igång med det nu när vinterhalvåret har kommit..



Jag hade världens sjukaste dröm inatt!
Jag drömde att jag satt på bussen och skulle någonstans. Och bakom mig satt Danne och alla hans vänner. Dom satt och snackade och flörtade med ett gäng jättefula tjejer (alltså de var faktiskt jättefula). Och jag blev helt förkrossad när jag såg det, så jag började storböla inne på bussen.
Från ingenstans kommer Jay Leno och tröstar mig och frågar om jag vill följa med honom hem till Las Vegas. Och det gjorde jag. Alltså inget hände mellan mig och Jay hahaha. Men han var jättesnäll mot mig, och hans hus var så jäääävla fint!
Ja, en skum dröm helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0