på jobb

Sitter på jobbet just nu. Börjar strax.
Körlektionen gick jättebra idag. Så grym jag är! Haha. Nä men måste jobba på vissa saker. Som att KOLLA SPEGLARNA! 2 bilar körde om mig idag och jag märkte inte ens det hahaha.

 Läraren: SLUUUTA GASA! 
Jag: varför?
Läraren: Kolla bakom dig..
Jag: OH SHIT!

Efter dubbellektionen satt jag och övade på teorin på körskolan.
Jag gjorde färdigt ett prov och fick 55 av 70! WIHOO! Underkänt men ändå :D

Sen kollade jag på skor i stan.
Ska antagligen köpa dessa skorna:


De satt skitsnyggt! Man kan vika ner "fodret" ända ner till ankeln, och jag vill ju ha ett par boots med klack som är LÅGT skurna eller vafan det heter.
Snyggt till jeans och leggings ända fram tills snön tittar fram:D. Då byter man till höga stövlar utan klack..
Är bara lite osäker över träsulan/klacken..
Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte snygga! passar säkert dig

2009-09-24 @ 20:39:36
Postat av: Anonym

var kan man köpa dem snygga skorna?

2009-09-27 @ 03:38:44
Postat av: Anonym

hesan vilken trafikskoal går du på?

2009-09-29 @ 20:58:10
Postat av: Anonym

hesan vilken trafikskoal går du på?

2009-09-29 @ 20:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0