Onsdag

Ahh lång dag..
Först klippte jag mig hos Maria. Blev såklart jättenöjd! Eftersom jag vill ha långt hår så klipper jag mig hos henne var 3:e månad för att få bort allt slitet hår. Och denna gången var mitt hår knappt slitet (YESSS) så hon klippte ingenting på längden :D. Hon fixade bara luggen och klippte lite mer uppklippt.

Sedan hämtade Nicole upp mig. Vi hämtade Jasmine och därefter gick vi runt i stan en stund. Jag köpte present till Argiie hihi.
Efter någon timme så blev vi skithungriga, och jag hade inte ätit sen frukost kl 11, så jag höll på att DÖÖÖ!
Det blev sushi till slut, på ett jättebra och mumsigt ställe på Värnhem.
Vid 6-tiden kom Tracy också dit.
Därefter åkte vi till Friskis & Svettis för att kolla priser osv. Jag och Jasmine hade tänkt börja träna där. Det blir roligare när man är flera vänner som tränar tillsammans. Vi får se när det blir av, för jag är helt pank just nu.

Sen åkte vi hem till Jasmine.
Efter en halvtimme gick vi alla hem, och jag åkte tillbaka till Oxie med Nicole eftersom hon skulle hem till Böös :D




OCH jag har haft huvudvärk hela dagen.. fyfan säger jag bara. Det har inte gått över än.. hjälp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0