Mardrömmar

Hade jätteläskiga drömmar! Ni vet sånna obehagliga drömmar som man fortfarande är rädd för när man har vaknat? Problemet är ju att jag inte minns vad jag drömde..

Jag vaknade i alla fall mitt i mardrömmen och tände sänglampan. Sen tittade jag på klockan och den var 04.04. Jag la en till kudde under huvudet och bara låg stilla och tittade runt. Vågade inte släcka lampan och somna om.

Fyfan vad min dröm skrämde mig. En gammal gumma var en del av drömmen, och jag tror att hon var "the bad guy". Och dörrar fanns också med i drömmen. Och sen gjorde jag någonting tre gånger i drömmen. Och varje gång jag gjorde det så stötte jag på gumman igen.
Ahh skitsamma jag minns ingenting haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0