Mamma i Växjö

Mamma åkte till Växjö i förmiddags för att hälsa på min storebror. Hon har varit ledig från jobbet i 4 veckor men hon har bara suttit hemma. Hon har inte kunnat åka någonstans eftersom alla andra har jobbat och varit upptagna. Och detta är hennes sista lediga vecka så jag är glad att hon kommer bort från Malmö i några dagar..

Så nu är jag själv hemma fram tills fredag, ganska skönt! Okej pappa är såklart hemma, men han jobbar ganska mycket..
Dessa dagarna kommer verkligen bli ett test på min matlagning. Om det ens blir någon matlagning hahah. Det är typiskt pappa att ge mig pengar för att gå och köpa pizza eller något.


Ikväll vill tjejerna till Babel eftersom vi inte varit där förut. Dessutom brukar vissa av våra andra vänner gå dit på onsdagar, så det blir säkert roligt. Jag är bara lite tveksam på ifall jag orkar.. slutar ju jobba kl 21.00. Pappa är dessutom ensam hemma och jag är helt pank, så det känns som att jag borde stanna hemma.. men vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0