Home at last

Sådär. Är hemma nu. Kom nyss hem. Träffade en kompis efter jobbet.
Jobb gick inte så bra idag, vet inte varför.. wää :( får nog kämpa lite hårdare imorgon..

Innan jobbet letade jag efter skor i stan. Hamnade bara på DinSko hahah.. det var närmast.
Prövade en massa olika skor och jag lärde mig en sak idag..
.. vissa saker kan se RIKTIGT fula ut, men när man prövar dem så kan det bli ganska fint.

Jag gillade i alla fall dessa skorna, men jag köpte aldrig dem =/


De var faktiskt snyggare i verkligheten.
Prövade även ett annat par skitcoola sneakers i typ brun/beige/svart/vit färg, mönstrat alltså. Skitgrymma! Inte min stil, men det var i alla fall snyggt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0