Hajjjjj

HAJJJSAAAN

Ska fixa naglarna hos Nicole imorgon kl 14. Därefter ska jag leta efter skor..
Jag ska börja på Entré tror jag. Hittar jag inget där så kan jag stryka Entré från listan.

JUST DET! Pappa ska köpa bil till mig om någon vecka! Wihoo. Det blir nog en begagnad bil men jag är ändå så himla lycklig :D. Har redan hittat en söt bil som jag vill ha hihi.
Och nej, min pappa ska självklart inte stå för bilens kostnad. Han ska bara låna mig pengarna. Han kommer få tillbaka vartenda krona när jag får mina sparpengar en vacker dag.

Nu ska jag se film med mami PUSS




Min chef hade bakat baklava för någon dag sen :D MUMSSS. Himmelskt gott!.. Och sött :)

S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0