Hahahah

Min körning är fortfarande lite kaotisk, men jag kör i alla fall! Och om jag hade haft bil så hade jag öppnat mitt eget taxibolag : "Hackig Taxi"!!! Riktigt fett!!

Vi körde i villaområde idag. Och på trottoaren gick en vääääldigt gammal bekant som jag inte sett på flera flera år. Och jag ville inte se honom heller haha.

Ajnaz: Men åhh.. Daniel bara så du vet så svänger jag till vänster här nere istället..
Läraren: Nej du måste köra till höger för vägen tar slut ifall du kör till vänster.
Ajnaz: Men fan då
Läraren: Haha försöker du undvika honom eller?? Awww är det en gammal "crush"? :D
Ajnaz: Nej verkligen INTE. Får jag köra på honom? Det blir vår lilla hemlighet
Läraren: Du är dum i huvet

HAHA så roligt det var


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0