God förmiddag gott folk!

ALLLLUUUUUU

Efter jobbet igår så åkte jag hem med Jasmine :) Hon sov över hemma hos mig hihi. Vi snackade, såg film osv. Vi tittade på Knowing. Riktigt bra! Men vi såg bara 40 minuter av filmen, så jag ska titta på resten senare.

Vi vaknade idag vid 12, jag duschade, och sen gick vi ner och åt frukost och pratade om spöken med min mamma. Jättetrevligt hahah

jag är lite cp idag, är helt så, SPEEDAD!

Idag är första dagen på hela veckan som jag är LEDIG. Har ingen körlektion, teorilektion, möten, jobb osv. Så jag ska bara ta det lugnt hemma ett par timmar. Det känns som att det var längesen :). Mysigt..

Glömde ta outfit bild igår. I was smokin´hot! Hade min nya skinnjacka! Det var lite varmt på dagen.. Men på kvällen var det perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0