Gårdagen

Igår var vi hemma hos Böös (nicoles pojkvän) med samma gäng från förra helgen. Vi hade skitroligt!! Alla satt och drack, snackade, flippade osv. Vid 1-tiden insåg vi att vi inte ville dra ut på disko längre. Så vi bestämde oss för att stanna kvar hos Böös bara. En halvtimme senare fick vi ångest att vi inte gick ut hahah. Men det var ändå lugnt, Böös underhöll oss hela kvällen hahah.
Vid halv 3 - tiden promenerade jag hemåt och Jassi tog bussen hemåt.

Hoppas ni alla hade kul på Hipp eller Crown :) See you next friday!


Nu ska jag till stan snabbt. Mina föräldrar och min storebror är ute och kollar möbler och annat till min brors nya lägenhet. Jag ville egentligen följa med eftersom min bror åker hem i eftermiddag.. Men jag orkade inte fixa mig så snabbt, så jag ska åka till stan istället.
När min familj är påväg hem så börjar jag också röra mig hemåt. Vill hinna vara med min bror en stund till :D

BILDER KOMMER SEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0