Fråga på!

Så trååååkig min blogg har blivit!
Kan inte ni fråga mig något intressant?! Kom med många frågor, jag tycker att det är roligt att se vad folk undrar om mig och mitt liv!

Hur som helst..
Jag trodde att en viss person skulle höra av sig ikväll, men så blev det tydligen inte haha.
Ska titta på TV nu istället och sedan gå och sova :D

Imorgon måste jag dra in till stan för att köpa present till min PAPPAS bästa kompis som fyller 50 år på lördag. GRATTIS! Skit kul att JAG ska tvingas gå och leta present? blööö haha..

Och jag lovar att ta mer bilder !


Kommentarer
Postat av: ..

vad brukar du o dina vänner göra typ?

2009-09-18 @ 12:27:49
Postat av: Anonym

vem av dina kompisar tkr du ser bäst ut ? , vad e de roligaste du vart me om mm ahahha

2009-09-18 @ 12:29:52
Postat av: ..

tjänar du pengar på din blogg ?

2009-09-18 @ 16:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0