Burek

Mums.. idag hade min chef lagat burek till oss på jobbet. Så himla gott. Har inte ätit det på evigheter känns det som!

Jobbet gick sådär idag, men jag hade i alla fall roligt. Äntligen har man liksom lärt känna alla som jobbar där. Man blir som en liten familj. Vi är ett härligt gäng :). Och idag började en ny kille vilket är jättekul :).

Imorgon skulle Nicole egentligen bygga mina naglar, men det har blivit ändrade planer så jag ska nog ut och springa istället. Jag gjorde ju aldrig det igår, så jag får ta igen det imorgon :)

Hade gärna velat gå lite i stan innan jobbet, men jag får bara ångest av att vara i stan när jag inte har pengar. Jag vill bara handla en massa onödiga grejer.. Så jag ska nog hålla mig borta från stan fram tills fredag då jag får lön haha.

HAJDO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0