Bastu och videoinlägg!

Jag har nog ALDRIG ätit så lite som jag gjort idag haha. Åt 2 toast kl 11 i morse till frukost, sen köpte jag med mig EN banan till jobbet. Och efter jobbet köpte jag till slut 13 bitar sushi som jag hade längtat efter!!!
Jag var nära på att svimma så hungrig som jag var..

I alla fall. Efter jobbet gick jag och köpte sushi, och sen hämtade Nicole och Jasmine upp mig utanför sushi-stället (vi skulle hem till Nicole).

När vi var hos Nicole så gick vi ner till bastun som hon har i sin "byggnad" där hon bor eller vad man nu ska kalla det hahah.
Jag hade inget ombyte med mig eftersom jag inte visste att Nicole och Jassi skulle basta, så jag skippade det denna gången. Men nästa gång ska jag fanimej också ligga där och svettas :D

Och idag kom Rebbe hem från Rhodos förresten :D



ENJOY


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :D videoinlägg borde du göra oftare :D

2009-09-28 @ 08:50:23
Postat av: nicole

hahah men ue jag är helt vit!

2009-09-28 @ 10:06:54
URL: http://nicolemileson.webblogg.se/
Postat av: nicole

hahah men ue jag är helt vit!

2009-09-28 @ 10:06:59
URL: http://nicolemileson.webblogg.se/
Postat av: Kris

orkaa såna videoinlägg..

2009-09-28 @ 14:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0