Arrangemang

Nu har jag och mina tjejkompisar fått lite beslutsångest.. Ska vi ut ikväll eller imorgon kväll?

Jag kom för fan in på 18+ ställen när jag inte ens hade fyllt 17 år, så jag hade tillgång till baren även om jag inte ens var myndig? Det är ju helt hemskt. Men nu när man snart fyller 20 år så får man inte ens komma in på 20+.. ? Förklara för mig..? Jag tycker att reglerna är så jävla löjliga.

Ikväll:
Club Mojito på The Klubb (Chokladfabriken). 20+.
Freaky Friday på Crown. 20+ (18+ om vi skriver upp oss på listan).

Imorgon:
Buddha Lounge. Blandad musik på alla 3 våningar. 20+

NÄR ska vi ut? VAR ska vi ut? Och VAR kommer vi egentligen in? hhahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0