Äntligen HEMMA (hos Jasmine)

Kom nyss hem. Eller egentligen inte. Är hos Jasmine =D

Hade skitkul ikväll. Vi blev körda av ROBIN-GAMBINO@hotmail.com (internt skämt) till disko nr 1. Sen promenerade jag, Nicole och Jasmine vidare till 4 andra ställen innan vi bestämde oss för att till slut gå in på disko nr 5. Träffade även på Emma där :D (från min gamla klass). Och andra intressanta människor.

Ska försöka hinna hem imorgon innan jag börjar jobba kl 4. Jag vill duscha, tvätta bort mitt smink, byta kläder osv.. Tog inte med mig ombyte eller något sånt till Jassi :/

GODNATT


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, vad jobbar du med?Och har du funderat på att plugga vidare eller? Hur ser dina framtidsplaner ut?,kram:)

2009-09-06 @ 12:49:08
Postat av: nicole

hahahh tack för igår <3 hade skitkul

2009-09-06 @ 13:16:51
URL: http://nicolemileson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0