YEssssSSs

Ih tack Nicole:D

amila om Killar och tjejer.. IDIOTER:
haha måste ba fråga, e de norbridge du jobbar på :P

Svar: Ja jag jobbar där ! :)



sitter här med min frukost. 2 lingongrova bröd med ost och marmelad :) + en liten skål med havrefras o mjölk! MUMSSS

Har körlektion snart, eller inte snart, utan om 1 och en halvtimme. Kanske inte kommer kunna jobba idag eftersom jag mår jättedåligt, har mått såhär sen jag vaknade. Vet inte varför? Känner i alla fall att jag inte kommer kunna göra ett bra jobb idag, så det är nog bäst att jag inte jobbar och vilar upp mig till söndagen istället..

HÖRS SEN!


Kommentarer
Postat av: amila

haha okej , tack =)

2009-10-15 @ 22:10:13
URL: http://sabotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0