Tröttis

Har nyss rensat bland mina vänner på Facebook. Jag har tagit bort 12 vänner men jag är bara på bokstaven F !! Fortsätter någon annan dag istället..

Har huvudvärk igen. Vet inte varför jag har börjat få det..

Och jobbet gick bra idag.


Älskar min nya tröja:) helt mysig


Idag invigde jag min stora svarta halsduk, skithärligt! Varför har jag inte använt den lite tidigare?!


Imorgon är jag helt ledig. Både från jobb och körlektion. Så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. =/ ?
Jag ska i alla fall ut och springa en runda så fort jag har vaknat. Jag hoppas bara att det inte är orkan imorgon igen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

var jobbar du? :)

2009-10-04 @ 23:07:52
Postat av: Nermina

jag har faktiskt ingen aning :( jag hoppas det iaf, han var grym!:(

2009-10-04 @ 23:41:59
URL: http://trickyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0