Sviiin tröttttt

Usch.. är hemma nu. Eller jag kom hem för snart en timme sen.

Jag var först på Pegahs födelsedags-vuxen-fest och jag hade jättekul, grattis ännu en gång Pegah!
Nicole kom och hämtade mig vid 23-tiden.
Vi åkte till Bara, till Argiies födelsedagsfest, och Jassi var redan där.
Vi var där en halvtimme kanske, vi dansade och åt lite osv :D faktiskt jättekul där! Roligt folk hahah. Grattis argiiee!
Vid 12 åkte vi tillbaka till stan. Nicole släppte först av Jasmine hemma, och sen åkte vi till Oxie. Nikki skulle hem till Böös ikväll så jag fick åka med henne till Oxie hihi snällis

Bilder kommer imorgon. Kanske någon rolig video från Pegahs fest också hahah, jag filmade en massa där.

Mamma och Pappa är fortfarande på Pegahs fest så jag försöker hålla ögonen öppna tills de kommer hem.. jag vågar inte sova ensam hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0