Spöken .. vad vill ni?!

Jag vaknade vid halv 8 i morse... Mamma började jobba idag igen, så jag var helt ensam hemma. 
Och vår telefonsvarare här hemma bara sattes igång från ingenstans. Telefonen ringde inte ens, utan telefonsvararen bara sattes igång i hela huset. Fick panik. "DETTA ÄR EN TELEFONSVARARE, VAR GOD TALA IN DITT MEDDELANDE EFTER TONEN"!

Det var fortfarande mörkt ute så jag la mig i vardagsrummet och satte på tvn. Jag hoppades på att kunna somna framför tvn. OCH VAD HÄNDER DÅ? Jo, lampan i hallen släcks. Och det var inte pga. elektriska fel, utan jag hörde knappen tryckas in.
Hatar när spökena ska driva med mig. Jag är ett offer här hemma alltsåå..

Jag somnade iaf till slut. Sov i ungefär en timme och nu sitter jag här.. är fortfarande sömnig :( har fått 6 timmars sömn inatt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag är också med om sånt hela tiden när jag är ensam fast det är omöjligt att vi har spöken för huset är nybyggt! men har hört dom kan följa en hem från andra? verkar som att dom älskar o driva med mig för jag blir alltid lika cp rädd och ringer pappa..

2009-10-05 @ 23:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0