sorry :(

Usch. Min blogg har blivit seg jag vet! Men jag har inte mått så bra, och det är inte så härlig stämning här hemma heller med tanke på allt som har hänt..
Berättar kanske vad som har hänt om ett par dagar eller så. Men egentligen vill jag inte berätta något, och min bror vill inte heller att jag ska berätta för någon. Så vi får se hur det blir med det.

Och jag lovar att jag ska ta fler bilder! Har varit dålig på det den senaste tiden.

Ska snart titta på det nya avsnittet av Desperate Housewifes och 90210.
Och ikväll hade jag tänkt göra lite online-prov på datorn inför Högskoleprovet på lördag. Man kan göra gamla prov på studera.nu vilket gör att man blir mer förberedd inför det riktiga provet.

Väntar bara på att högskoleprovet ska vara över så att jag kan börja fokusera på körkortsteorin. Har inte öppnat boken på en vecka.



PS: JAG HAR TRÄNINGSVÄÄÄÄRK !
Låter skumt, men jag är GLAD över det.
I lördags gick jag ju på spinning och det var såååå jävla jobbigt och svettigt. Men varken jag, Jassi eller Nicole fick träningsvärk. Men nu har jag träningsvärk från gårdagens träning, så jag är skitglad över det! haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag tycker inte att du ska berätta om det som händer hemma. folk är onda idag , lita bara på dem närmaste och till och med dem ska svika. Lyssna på din bror och nämn inte något!

2009-10-21 @ 19:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0