Nicoles tjejmiddag ikväll!

Är fortfarande sjuk. Har inte haft någon energi till att blogga vilket ni säkert förstår.
Ska strax iväg hem till Nicole, hon har tjejmiddag ikväll! Och gissa vad vi ska äta?! Jo.. *trumvirvel*.. SUSHI!

JAG LOVAR ATT TA BILDER IKVÄLL

Jag känner mig lite kallsvettig just nu och lite yr. Hoppas att jag inte svimmar på vägen..
Jag vill bara överleva kvällen och även morgondagen! Måste ta mig igenom högskoleprovet imorgon, annars har jag betalat avgiften i onödan och även sumpat en bra chans! Jag kan ju inte hjälpa att jag har blivit sjuk, men jag måste ända kämpa mig igenom provet oavsett hur det går..

Har inte på mig något speciellt heller. Har lack-leggings och min svart/vit randiga tröja. Det är min favorittröja hihi. Lite fattig outfit, men jag tycker det ser okej ut!

Hörs imorgon! Jag kommer inte hinna blogga ikväll för jag måste gå och lägga mig direkt när jag kommit hem.


Kommentarer
Postat av: sofia

hoppas det går braaa :D

2009-10-23 @ 19:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0