MY DAYYYY

Min dag började med att jag gick upp extra tidigt för att platta håret osv.
Åkte in till stan och hade min körlektion som gick jättebra idag! Träffade även en killkompis på körskolan som jag inte har sett på ett tag, trevligt trevligt.
Därefter gick jag till Komvux för att skriva in mig på några kurser till hösten.
Sen gick jag in på Denim for Girls inne på Max30/Storgatan. Skulle lämna in min jacka eftersom jag har fått ett hål i ena fickan. Ville egentligen byta ut jackan till en helt ny, men butikschefen sa att dem inte byter ut jackorna när det handlar om "söm-fel". Lite synd. Men jag antar att deras sömmerska fixar fickan så att jag slipper återkomma igen!!
Träffade även Rebecca och Isabell där, på Espresso House på Max30 alltså. Satt med dem en stund innan jag stack till jobbet hihi.

Nu sitter jag och jobbar och ska stänga ner internet! Måste fokusera på att sälja lite nu..
Slänger in bild när jag e hemma igen


Kommentarer
Postat av: sofia

btw vvem vann top modell? tell me tell me tell meeeee :D

2009-10-06 @ 19:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0