min långa dag, sammanfattning

Åhh.. lång jävla dag.

Vaknade kl 7 i morse, skiträdd som vanligt. Mamma stängde ytterdörren när hon gick till jobbet i morse, och dörren väckte mig såklart. Sen vågade jag inte somna om igen..
Så jag satt uppe och tittade på TV istället. På kanal5 såg jag Kenza som var gäst på The Voice. Trevligt trevligt.

Vid 11 gick jag upp och plattade håret osv.

Och vid halv 1 åkte jag in till stan och hade dubbel körlektion som gick så jävla bra!!! Min lärare är skitrolig haha. Han satt och sjöng med till en massa skumma låtar på radion samtidigt som jag försökte köra hahaha, kunde inte koncentrera mig!!

Efter lektionen satt jag på körskolan o pluggade teori i en timme, och det gick inte bra.. Är lite besviken och chockad över resultatet. Trodde att jag kunde så himla mycket, men tydligen INTE!

Sen var det jobb som gällde. Det gick bra/bättre idag.

Jag är skittrött men jag vill inte sova :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0