Min fredag..

Först tittade vi på Idol med Nicoles mamma, det var Michael Jackson tema! :D
Rabih och Eddie var helt klart BÄST! Jag rös till när båda uppträdde.
Under tiden som vi tittade på Idol så åt vi mat som Nicole hade lagat, överpuligt. Sånna tortillas eller vad det kallas. Jasmine och jag var redan mätta men det var skitgott så vi ville ändå äta haha.

Sen gick vi ner och bastade i en timme ungefär. Skitroligt hade vi. Vi tog en massa roliga bilder. Dem finns på Nicoles blogg! KOLLA PÅ DEM!

En hemsk sak hände mig tidigare idag innan jag åkte hem till Nicole.
Jag var i duschen och skulle fräscha upp mig lite eftersom jag hade tränat tidigare på dagen.
Från ingenstans så råkar jag skära mig rakt på bröstvårtan med min rakhyvel. FRÅGA MIG INTE HUR FAN JAG LYCKADES för jag har ingen aning. Ett litet snitt blev det i alla fall, och JA det blödde väldigt mycket och gjorde förfärligt ont. Jag visade min mamma och hon blev skitarg hahah (hon blir lätt orolig). Alltså sånt händer bara mig..
Fick ha ett enormt plåster hela dagen men nu är det bra igen.

GODNATT
GLÖM INTE TITTA PÅ BILDERNA PÅ NICOLES BLOGG


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå visade du din mamma bröstvårtan eller :O haha

2009-10-17 @ 16:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0