Michael Jackson <3

Kom typ nyss hem från bion.
This Is It var fantastisk. Filmen var typ bara en konsert. En hyllning till hans musik och hans förberedelser inför den sista turnén.
De första 10 minuterna av filmen kunde jag inte hålla tårarna tillbaka. Men under resten av filmen så skärpte jag mig och bara satt och log :). Hans talang är ju något att vara glad över.

Ibland tror jag att Gud har planerat alltihop. Han ville säkert att MJ skulle komma till jorden, visa oss sin gåva, lära oss om musik, kärlek och hopp, och sedan åka tillbaka till himlen. Men det är orättvist i vilket fall som helst.
Efter denna filmen så blir jag bara ännu mer arg över hans död. Det är så uppenbart att någon tog hans liv. Michael Jackson var hur frisk som helst i sina sista dagar. Det var verkligen inte hans tur att dö. Och jag får ont i magen när jag tänker på det. Jag kommer aldrig komma över det.
Tills den dagen jag DÖR så kommer jag ha Michael Jackson i mitt hjärta.

Dem dagarna när jag är ledsen och INGEN finns i närheten att stötta mig, då sätter jag bara på Michael Jacksons musik. Det känns alltid som att han sjunger direkt till mig. Musiken bara flödar genom kroppen. Hans ord blir levande.
You Are Not Alone är alltid först på spellistan


Another day has gone
I´m still all alone
How could this be?
You´re not here with me..
You never said goodbye
Someone tell me why
did you have to go?
And leave my world so cold


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0