Lördag..

Somnade lite över kl 6 i morse.. shit alltså. Hörde till och med pappa gå upp till jobbet.

Vaknade vid 13-14 idag , och ja, det låter ju skitlänge. Men jag sov knappt 8 timmar inatt..

Mamma och pappa har stuckit på fest, och jag har nyss gjort mig vacker hihihi. Ikväll skulle jag egentligen hålla Jasmine sällskap medans hon skulle jobba på Chili, men det blir tydligen inte av.
Så jag ska möta henne i stan istället så att hon kan följa med mig och äta. Är så jävla hungrig. Och sen får vi se vad vi gör.. 
Vi kanske åker hem till Nicole och tar det lugnt där :) hihi

Ha en trevlig lördagskväll!

Det blir nog bilder ikväll också, lägger in dem senare ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0