Lite om gårdagen

Det var faktiskt ganska kul på festen igår. Men jag trodde att jag skulle ha roligare.
Jag hade med mig egen sprit hemifrån, men jag kunde inte ens få ner ett halvt glas. Det var jätteskumt. Jag ÄCKLADES liksom av det jag drack. Ville bara spy efter varje klunk, och min dricka var faktiskt ganska god. Skitkonstigt..
Så jag bara satt och tittade på alla andra fulla människor hahah

Jag kom hem vid 3-tiden inatt och satte mig vid datorn direkt. Satt och chattade med Sevgin ett bra tag innan jag till slut gick o la mig vid 5-tiden i morse haha

 

Ikväll blir det bio med mamma, vi ska se Michael Jackson´s This Is It.
Mina föräldrar är egentligen bjudna på fest, men min mamma känner inte alls för att gå dit, så vi ska på bio istället.
Jag hoppas bara att hon gillar filmen, för annars kommer jag få skuldkänslor att jag har dragit med mig henne till bion haha. Jag vet ju att hon helst vill se någon annan film..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0