Lite körkortssnack osv..

Förlåt att jag inte skrivit tidigare idag..
Har faktiskt inte haft något att skriva.

Vaknade vid 9 i morse av solen. Gick upp och tog det lugnt en stund framför TV´n innan jag började platta mitt hår.
Vid 12.30 tog jag bussen in till stan eftersom jag skulle ha körlektion.

Det gick både bra och dåligt. Idag körde vi på cirkulationsplatser (eller rundeller som JAG kallar det).
Det var svårare än jag trodde, men det var nog mest eftersom min körlärare gav så mycket information att jag fick panik. Vi har ju hamnat i rundeller tidigare, och då har det gått smidigare.



Snart har jag inga körlektioner kvar.. den 27 oktober är min sista körlektion, så efter det ska jag BARA fokusera på teorin fram tills min pappa får handledartillstånd. Den 1 november ska vi alltså gå på den kursen.

När vi fått tillståndet så ska jag bara köra en massa med min pappa fram tills jag känner mig redo för bl.a. halkan osv. När jag börjar känna mig redo så bokar jag in mina 4 sista körlektioner. Eventuellt så köper jag några ytterligare lektioner.

Sammanfattningsvis
.. mitt MÅL är att få mitt körkort detta året! Vilket betyder att min DEADLINE är den 31 dec 2009. 
Jag kommer såklart inte boka in teorin + uppkörningen förrän jag är redo, men mitt MÅL är att ha klarat av allt innan årets slut.

Allt beror på när vi får handledartillståndet, hur mycket jag hinner öva med pappa, och hur teorin går..

Tänkte ta och göra något åt saken redan nu. FRAM MED TEORIBOKEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0