Körkortsboken!

YESSSS nu har jag läst genom HELA boken en gång! Har markerat allt viktigt med överstrykningspenna (gul/orange färg rekommenderas!). Har redan börjat läsa andra omgången nu (är på sida 56!!). Det känns lite som repetition samtidigt som man blir påmind om allt som man har glömt. Härligt!

GODNATT



Morgondagens planer:
Ut och springa en runda
Komma hem och äta frukost
Kanske sticka till stan och chilla, eller plugga teori på körskolan
Jobb senare på eftermiddagen


Jag måste komma igång med nyttigheterna igen!! Så jag ska börja med att äta havregrynsgröt till frukost imorgon. Alltid en bra (och även god) start på dagen!!

Jag har varit slarvig de senaste veckorna, både med maten och med träningen!! Gymkortet har gått ut, och vädret är inte roligt längre. Detta gör ju att man sitter hemma ännu mer, och man äter bara för att man är så jävla uttråkad.
Men motivationen är högre än någonsin just nu. Så det är bara till o sätta igång, eller vad säger ni !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0