Jag älskar paket :D

Jobbet gick bra. Mevla (min chef) har ju tagit över dagspassen, så nu har Stefan tagit över som chef på kvällspassen. Men det är bara roligt, Stefan är både duktig och rolig, så det funkar bra:D

Fick hem detta idag!


 
3-pack trosor. Jag tog en mindre storlek, så nu sitter dem som "hipsters/hotpants" istället haha:D. Smart va!!!
Och även en "halsduk" i pälsimitation :) I love it!


sofia om svar:
så du tror på spöken? omgggg ja vågar itne ens tro på spöken haha.... :P
Svar: Hahaha ja jag tror såklart på det. Men det är bara för att jag har känt av dem själv. Hade jag inte haft egna bevis så hade jag såklart inte trott på spöken.

sofia om MY DAYYYY:
btw vvem vann top modell? tell me tell me tell meeeee :D
Svar: okejdå, FÖRLÅT ALLA ANDRA! Teyona vinner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0