Ingen bra start på dagen..

Vaknade kl 7 i morse av att mina föräldrar låste ytterdörren när de skulle till jobbet. Och vissa av er vet hur jag är, så jag kunde såklart inte somna om eftersom jag var ensam hemma. Så jag gick ner till vardagsrummet och låg och tittade på TV istället. Jag var så jäääävla trött! Jag hade ju bara fått 4 timmars sömn..
Till slut somnade jag vid 10-tiden och sov till runt 13. Skönt som fan..

Har knappt någon energi i kroppen, har börjat bli lite snuvig också.. inte bra:(
Och kylskåpet är typ helt tomt. Vi har inga pålägg, inget smör, inga ägg. Det enda vi har är bröd, frukt & grönsaker.
Så det blev en fattig frukost.. åt bara en macka med "nutella". Jag känner att jag behöver äta något lite mer energirikt.
Jag var så jävla sugen på kokta ägg med knäckebröd.. ååååhhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0