Igår och idag

Jag hade jättekul på tjejmiddagen igår! Det var jättekul att bara sitta och umgås med alla tjejer, och att samtidigt få träffa lite nya människor :D.
Till middag åt vi sushi! 14 bitar var! MUMSSS. Det var så jävla gott.

Jag åkte hem vid halv 12 och gick o lade mig direkt. Somnade nog vid 1 inatt.

Vaknade 06.45 i morse och mådde FÖRJÄVLIGT. Jag sov med tröja och byxor, en morgonrock och PLUS ett täcke inatt eftersom jag frös så mycket. Fyfan. Men ja, jag var ju tvungen att skriva provet så jag kämpade mig ur sängen till slut.

Pappa körde mig till St Petri och provet gick faktiskt ganska okej. Diagram-delen och matte-delen gick bäst. Och jag fick dessutom 18 av 40 rätt på ord-delen, vilket jag ALDRIG har fått innan.
Men denna gången hade jag JÄTTESVÅRT för Läs-delen och även den engelska läs-delen. Jag fick liksom extrema koncentrationssvårigheter. så jag förstod inte vad jag läste.

Men jag fick ändå bättre resultat denna gången. Fick 5 poäng mer än förra provet vilket ändå är okej med tanke på att jag fick stå ut med en rinnande näsa, öm hals, samtidigt som min koncentration inte var på topp.
Läs delen förstörde för mig denna gången. MEN MEN.
NU ÄR DET ÖVER !
Until the next time..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0