Hipp 9 oktober

Ahh.. hade så jävla kul ikväll. Svettigt, men roligt som fan! Är helt död i hela kroppen efter allt dansande hahah.

Efter många om och men så blev det Hipp till slut!
Jag, Jasmine, Nicole och Argiie var hemma hos Nicole och förfestade, men jag drack däremot inget (bad memories from last week).

Precis innan vi skulle gå (vid 12 kanske?) så fick vi samtal om att man behöver medlemskort för att komma in på Hipp. WHAT THE FUCK? Varför visste vi inget tidigare? Varför har ingen nämnt något? Folk vi känner har ju varit där tidigare? Men i alla fall.. vi kom in till slut. Tracy och Bella kom också in! YEEEY.
Vi var nära på att sticka till ett annat ställe utan att ens försöka komma in på Hipp, så det var BRA att vi gav det ett försök! Jättemånga kända ansikten var på Hipp, vilket gjorde allt roligare :)

Nicoles mamma körde mig hem, jättesnällt. Det behövdes egentligen inte, men det blev lite strul med bussen så det var skönt att jag slapp stå ute i kylan alldeles ensam! :( TACK NIKKI och hennes mami!

Bilder och videos kommer imorgon. Har nyss lagt in allt på datorn men jag orkar inte sortera det nu.. kanske hinner lägga upp på Facebook bara.
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0