Härligt med sömn

Ahh jag har sovit såååå gott inatt. Behövde verkligen det, har haft en tuff vecka.

Skönt med helg. Vill egentligen bara ta det lugnt hemma ikväll, men jag vet att jag kommer få ångest så jag ska nog ut med Nicole, Jasmine och Argiie. Det blir nog Hipp eftersom vi inte har varit där på så himla länge.

Nicole skulle egentligen ha tjejmiddag imorgon, så det var planerat att vi skulle ut och festa imorgon kväll och inte ikväll. Men tjejmiddagen är flyttad till nästa helg istället :)
Och eftersom vi drar ut på disko ikväll så kan jag följa med familjen på familjefest imorgon. Vill spendera lite tid med dem :)

Nu ska jag bara ligga och softa. Vill till stan och promenera i det fina vädret. Men jag har inget att göra där så det känns lite onödigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0