God förmiddag?

TJA!

Kom nyss ut ur duschen, och satte mig såklart vid datorn direkt haha.. 
Men ska snart äta något, är superduper hungrig!
Idag ska jag bara ta det lugnt hemma. Ville egentligen till stan i detta mysiga väder:D. Men jag orkar inte fixa mig osv.

Ikväll ska vi på hemmafest hos Böös (Nicoles pojkvän). Hoppas att det blir roligt! Det var längesen jag var på en hemmafest. Så det är skönt med lite omväxling från typ disco osv.
Och det är härligt att Böös bor gångavstånd till mig, så jag slipper stressa med bussar och sånt ikväll.

Now I have to grab something to eat. Men först ska jag ut till brevlådan och se om jag har fått något från posten (MINA SKOR MINA SKOR MINA SKOR).
Jag har en känsla av att skorna kommer vara för små. Det blir ALLTID så när jag har längtat efter något extra mycket.


Kommentarer
Postat av: Refka

Det blir samma sak hos mig när jag längtar starkt efter något ibland, men man får alltid hoppas på det bästa! =)

2009-10-30 @ 22:27:15
Postat av: Refka

Det blir samma sak hos mig när jag längtar starkt efter något ibland, men man får alltid hoppas på det bästa! =)

2009-10-30 @ 22:27:36
Postat av: Anonym

ojdå, här blev det dubbel inlägg.

2009-10-30 @ 22:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0