Tisdagen!

Anonym om Shopping!:
VAR I GUDS NAMN HAR DU KÖPT SKJORTAN PÅ TREDJE BILDEN, DEN ÅT VÄNSTER :O

Anonym om Shopping!:
eller cardigan eller vad det är?


Svar: Haha, härligt att du gilla den! Om du menar den rosa med stor urringning och knappar så är den köpt på Gina Tricot !

hej om BLÄÄ:
kollar du på the hills avsnitten på en hemsida? såfall vilken?

Svar: Jag tittar på mtv.com.
Den exakta länken är http://www.mtv.com/shows/the_hills/season_5/video.jhtml?filter=fulleps



Hade körlektion idag. Det var min 25:e lektion. Asså jag trodde faktiskt ALDRIG att jag skulle kunna lära mig att köra bil med ett paket på 30 lektioner. Jag trodde att det var omöjligt för mig hahah. Men det gick ju bra!
Min nästa lektion är den 7 december, så nu framöver måste jag vänta på att pappa får handledartillstånd samtidigt som jag ska råplugga till teorin!!

Jobbet gick också bra idag. Det kunde ha gått bättre men det gick i alla fall inte dåligt.

Beställde nyss 2 par skor från Nelly.com. Kan visa dem så fort jag får dem! Orkar inte kopiera bilder och sånt från hemsidan. För nu ska jag titta på 2 half men :) hihi

HAJDO


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tycker du om st petri skola?

2009-10-28 @ 14:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0